Infanteriestraat 120
6822 NJ Arnhem
T 026 324 11 20
info@jeen.nl
Extra dikke editie Bejo wortelmagazine

Extra dikke editie Bejo wortelmagazine

Als wereldspeler in veredeling en zaadproductie wil Bejo Zaden laten zien dat ze voorop loopt in de ontwikkeling van de wortelteelt. Hoe doe je dat, zonder jezelf op de borst te kloppen?  Door een stijlvol magazine uit te geven, met een kwalitatief mooie printkwaliteit. Met inspirerende verhalen over de teelt in verschillende landen, de afzet, de verwerking en consumententrends, demonstreert Bejo haar brede internationale kennis. Het Wortelmagazine is een visitekaartje van Bejo én van het gewas wortel.

Gijs Gjaltema werkt bij JEEN

Meer weten?

Gijs Gjaltema | gijs@jeen.nl | 0642570529

Het Wortelmagazine is opgezet vanuit een strakke bladformule en bevat  een uitgebalanceerde mix van teelttechnische- en trendverhalen. Vaktechnische verhalen worden afgewisseld met luchtige nieuwtjes over het product.

JEEN - <?php echo $node->title;?>
“JEEN is een partner die inhoudelijk en creatief heeft bijgedragen aan ons Bejo Wortelmagazine. De productie is keurig binnen de planning gerealiseerd en de samenwerking is ronduit prettig.”
Karina Hens - Marketing and Communication Advisor Bejo

JEEN verzorgde de redactie en nam ook de opmaak en de productie voor zijn rekening. Het magazine wordt uitgegeven in verschillende vertalingen. 

Karina Hens - Marketing and Communication Advisor Bejo
”JEEN is een partner die inhoudelijk en creatief heeft bijgedragen aan ons Bejo Wortelmagazine. De productie is keurig binnen de planning gerealiseerd en de samenwerking is ronduit prettig. JEEN schakelt snel, stelt zich kritisch op en heeft gevoel onze eigen ideeën. Samen hebben we een mooi magazine op de mat gelegd bij onze klanten. Een magazine vol inspirerende interviews en nuttige informatie over teelt, handel en trends in het assortiment wortelen. De reacties zijn positief.”

Vlak voor deze handeling las ik in de krant over een omvangrijk vleesschandaal in Brazilië. De politie arresteerde meer dan dertig personen in wat ze ‘Operatie zwak vlees’ hebben gedoopt. Kippenbouten met Salmonella, rundvlees dat drie maanden over de houdbaarheidsdatum is en bedorven varkensworsten als lunch voor schoolkinderen.

Steekpenningen

Verdachte bedrijven, waaronder grote vleesverwerkers als JBS en BRF, ontkennen. Maar de Braziliaanse justitie verdenkt ook deze bedrijven van het betalen van steekpenningen op grote schaal, om zo vleescontroleurs om te kopen." data-share-imageurl="">

Agri & food zijn onmisbaar voor ons leven.
Wereldwijd in bedrijf, elke dag op ons bord.
Dat verdient een goed verhaal.

Meer weten? Bel ons op 026 3241 120 en vraag naar Gijs Gjaltema (gijs@jeen.nl) of Jeen Akkerman (jeen@jeen.nl).