Infanteriestraat 120
6822 NJ Arnhem
T 026 324 11 20
info@jeen.nl
Kwaliteitsslag voor relatiemagazine

Kwaliteitsslag voor relatiemagazine

GEA Farm Technologies levert totaaloplossingen voor de melkveehouderij. Het bedrijf ontwikkelt innovatieve toepassingen voor onder andere melken, voeren en stalinrichting. Tweemaal per jaar geeft GEA Nederland het magazine InProgress uit. Sinds het voorjaar van 2017 werkt GEA samen met JEEN voor de redactie en realisatie.

 
Margje Steentjes-de Graaff werkt bij JEEN

Meer weten?

Margje Steentjes-de Graaff | margje@jeen.nl | 0647767792

InProgress wordt uit naam van de GEA Milking & Dairy Farming dealers verstuurd naar melkveehouders in Nederland. Het doel: informeren, inspireren, bijdragen aan de GEA merkbeleving en het versterken van de relatie van GEA met dealer en eindklant.

InProgress was pas eenmaal in de vernieuwde GEA-huisstijl en op tabloidformaat verschenen. Voor  de herkenbaarheid besloten we om de bestaande basis van het magazine, zoals formaat, lay-out en omvang te behouden. Wel wilde GEA binnen deze bestaande kaders een kwaliteitsslag maken, zowel tekstueel als qua ontwerp en fotografie. Bovendien is het de uitdaging om aan te sluiten bij de behoeftes van zowel dealers als melkveehouders, waarbij dealers zowel lezer als afzender zijn.

 

 

JEEN - <?php echo $node->title;?>
“We wilden een kwaliteitsslag maken met InProgress en samen met JEEN is dat gelukt.”
Severine Siebelink, Marketing and Communications Coordinator GEA

Samen met de klant stelden we een indeling vast met een mix tussen reportages, achtergrondartikelen en productinformatie. De studio ging aan de slag voor een fris, evenwichtig en aantrekkelijk ontwerp dat wel herkenbaar was als InProgress en duidelijk de GEA huisstijl uitstraalde. Alle teksten werden geschreven of geredigeerd door de tekstschrijvers van JEEN, professionele fotografie maakte het plaatje compleet.

Opdrachtgever Severine Siebelink van GEA: “We wilden een kwaliteitsslag maken met InProgress en samen met JEEN is dat gelukt. Het resultaat is verfrissend en vernieuwend, met goede teksten en een mooie lay-out. De inhoudelijke kennis van JEEN heeft duidelijk meerwaarde en ondanks een uitdagende planning verliep de samenwerking goed. We kijken uit naar de nummers die we nog gaan maken.”

 

Vlak voor deze handeling las ik in de krant over een omvangrijk vleesschandaal in Brazilië. De politie arresteerde meer dan dertig personen in wat ze ‘Operatie zwak vlees’ hebben gedoopt. Kippenbouten met Salmonella, rundvlees dat drie maanden over de houdbaarheidsdatum is en bedorven varkensworsten als lunch voor schoolkinderen.

Steekpenningen

Verdachte bedrijven, waaronder grote vleesverwerkers als JBS en BRF, ontkennen. Maar de Braziliaanse justitie verdenkt ook deze bedrijven van het betalen van steekpenningen op grote schaal, om zo vleescontroleurs om te kopen." data-share-imageurl="">

Agri & food zijn onmisbaar voor ons leven.
Wereldwijd in bedrijf, elke dag op ons bord.
Dat verdient een goed verhaal.

Meer weten? Bel ons op 026 3241 120 en vraag naar Gijs Gjaltema (gijs@jeen.nl) of Jeen Akkerman (jeen@jeen.nl).